نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش بهار زاگرس، کالابرگ الکترونیکی در دو مرحله برای ایام ماه مبارک رمضان و شب عید شارژ میشود که در مجموع ۱۲۰ روز فرصت استفاده دارد و برای هر فرد از اعضای خانوارهای سه دهک نخست ۵۰۰ هزار تومان و دهکهای چهارم تا هفتم ۳۵۰ هزار تومان در کارت بانکی سرپرست خانوار معتبر است.
آخرین جزئیات کالابرگ الکترونیکی که به مناسبت ماه رمضان در مرحله اول و فرا رسیدن سال نو در مرحله دوم به کد ملی سرپرست خانوار اختصاص مییابد به این شرح است:
سرپرست خانوار میتواند با همه کارتهای بانکی که در اختیار دارد به شبکه فروشگاههای طرف قرارداد مراجعه کرده و در هر بار خرید، سه قلم کالا را انتخاب و خریداری کند.
برای سه دهک اول درآمدی به ازای هر نفر ۵۰۰ هزار تومان و چهار دهک بعدی (دهکهای درآمدی ۴، ۵، ۶ و ۷) به ازای هر نفر ۳۵۰ هزار تومان در حساب سرپرست خانوار شارژ میشود.
در مرحله نخست اجرای طرح (به مناسبت ماه مبارک رمضان) خانوارها تا سقف خرید، نیاز به پرداخت هزینه ندارند و فقط باید در کارت اعتباری خود پنج هزار تومان شارژ داشته باشند که این رقم برای احراز هویت شاپرکی کسر میشود اما به عنوان هزینه طرح نیست. اگر خانوار خریدی بیش از اعتبار در نظر گرفته شده داشت، باید آن را از اعتبار شخصی خود پرداخت کند.
وقتی اعتبار خرید کالا شارژ شود شخص میتواند همه یا بخشی از آن را در مرحله دوم هم استفاده کند و بعد از آن هم تا ۱۲۰ روز (مجموع اعتبار زمانی هر دو مرحله) امکان استفاده از شارژ خرید کالا وجود دارد.
اقلام کالایی قابل خرید در طرح کالابرگ الکترونیکی رمضانی و عیدانه به این شرح است:
گروه لبنیات: شامل شیر کم چرب، بسته ۴۰۰ گرمی پنیر UF، دبه یک و نیم کیلویی ماست کم چرب
گروه پروتئین شامل: تخم مرغ، گوشت مرغ (سفید) و گوشت منجمد گوساله (قرمز)
خواربار شامل: ماکارونی، برنج، قند و شکر، حبوبات و روغن مایع
عملیات بازیابی، تعویض و نصب مجدد قطعات رشته شلنگ بیرونی (OUTER HOSE STRING) پایانه صادراتی SBM توسط متخصصان تعمیرات زیر آب شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی لاوان انجام شد.
در دهمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال»، نشان عالی مدیر سال به مهندس حسن شهرویی، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون، اعطا شد.
روابطعمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون در بیستودومین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران موفق به کسب دو عنوان برتر شد.
یک مطالعه جدید از دانشگاه فلایندرز اطلاعات تازهای درباره اینکه چگونه دو نوشیدنی محبوب جهان، قهوه و چای، میتوانند بر سلامت استخوان زنان مسن تاثیر بگذارند ارائه کرده است.
Δ