نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش بهار زاگرس، پوریا کیانپور رئیس هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان مسجدسلیمان با اعلام این خبر اظهار داشت: پس از دریافت گزارشی مبنی بر اقدام به خودکشی و سقوط یک مرد جوان از روی پل بزرگ لالی به داخل رودخانه، بلافاصله هماهنگیهای لازم با دستگاههای امدادی و انتظامی انجام و یک تیم تخصصی غواصی و نجات غریق به محل حادثه اعزام شد.
وی افزود: بر اساس اظهارات اولیه شاهدان حاضر در صحنه، فرد مذکور پس از سقوط از ارتفاع پل به دلیل عمق زیاد آب و شرایط خاص منطقه، در مدت کوتاهی از دید خارج شده و مفقود شده است. به همین منظور عملیات جستجو و پایش محدوده حادثه توسط نیروهای امدادی و غواصان با استفاده از ظرفیتهای موجود آغاز شد.
رئیس هیأت نجات غریق و غواصی مسجدسلیمان تصریح کرد: تیمهای عملیاتی از ساعات اولیه وقوع حادثه در منطقه مستقر شدهاند و جستجو برای یافتن فرد مفقود شده با جدیت ادامه دارد. همچنین نتایج نهایی و هرگونه اطلاعات تکمیلی پس از پایان عملیات و بررسیهای لازم از طریق مراجع رسمی اطلاعرسانی خواهد شد.
هیأت نجات غریق و غواصی شهرستان مسجدسلیمان ضمن قدردانی از همکاری دستگاههای امدادی، انتظامی و نیروهای محلی، از شهروندان درخواست کرد از انتشار اخبار تأییدنشده در فضای مجازی خودداری کرده و اخبار مربوط به این حادثه را تنها از منابع رسمی دنبال کنند.
در راستای تکریم ارباب رجوع و تقویت ارتباط مستقیم مدیریت شهری با شهروندان، نخستین برنامه ملاقات عمومی رضا ارزانی سرپرست جدید شهرداری مسجدسلیمان با حضور جمعی از شهروندان در محل دفتر شهرداری مرکزی برگزار شد.
سرپرست شهرداری مسجدسلیمان با صدور پیامی فرارسیدن هفته قوه قضائیه را به مجموعه قضات، مدیران و کارکنان دستگاه قضایی تبریک گفت و از تلاشهای آنان در مسیر تحقق عدالت، صیانت از حقوق شهروندان و استقرار قانون قدردانی کرد.
در راستای بهبود سیمای شهری و ارتقای سطح خدماترسانی به شهروندان، عملیات نخالهبرداری و پاکسازی معابر در منطقه کلگه جنب موزه و همچنین منطقه سیبرنج جنب مسجد، توسط معاونت امور زیربنایی (واحد عمران) شهرداری مسجدسلیمان در حال اجرا است.
با حکم مدیرعامل شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان؛ سرپرست مدیریت خدمات این شرکت منصوب شد.
Δ