نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش بهار زاگرس، علیرضا ملکی جهان با اشاره به نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۰۳۵ شکایت مربوط به مخابرات خوزستان در سامانه ۱۹۵ ثبت شد که ۷۶ درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع شدهاند.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ شد تا رضایتمندی مردم فراهم شود.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب درباره اقدامات انجامشده برای کاهش شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی اداره کل منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات است.
ملکی جهان یادآور شد: علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام میدهد.
ملکی جهان افزود: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
هدایت تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در لیگ ۲ کشور به پاشازاده سپرده شد.
قطعی های گسترده برنامه ریزی شده اینک به یک امر عادی برای شرکت توزیع برق خوزستان تبدیل شده و خاموشی گاه تا 2 نوبت و هر نوبت یک و نیم تا 2 ساعت در طول روز برای شهروندان اعمال می شود، یک بار در صبح و بار دوم در هنگام ظهر و بعدازظهر. امری که با توجه به نقش انرژی الکتریکی در زندگی روزمره کنونی و استفاده تقریبی همه وسایل و تجهیزات روزمره زندگی از این انرژی، موجب مختل شدن زندگی شهروندان، به خطر افتادن سلامتی آنها خصوصاً بیماران، آسیب جدی به وسایل و تجهیزات خانگی خصوصاً وسایل سرمایشی و در نهایت اعتراض گسترده شهروندان شده است.
عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا در مجلس، با انتقاد از تخصیص ناکارآمد تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۵، از سوءاستفاده دلالان و اثرات منفی آنها بر بازارهای مالی و کسبوکارها خبر داد و خواستار تغییر رویکرد در هدایت این منابع به سمت بنگاههای متوسط و مولد شد.
مستر کارت مجازی نسخهی دیجیتالی از کارت اعتباری واقعی محسوب میشود که اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVV دارد. این کارتها معمولاً موجودی واقعی ندارند و فقط برای کارهایی مثل ثبتنام در سایتهای خارجی، فعالسازی اپل آیدی، یا حتی ساخت حساب در سرویسهایی مثل پیپال و آمازون مورد استفاده قرار میگیرند.
Δ