نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش بهار زاگرس، علیرضا ملکی جهان با اشاره به نشست تخصصی و فنی با مدیران ارشد و اپراتورهای سامانه ۱۹۵ مخابرات منطقه خوزستان اظهار کرد: در شش ماهه نخست سال جاری ۶۰۳۵ شکایت مربوط به مخابرات خوزستان در سامانه ۱۹۵ ثبت شد که ۷۶ درصد این شکایات در مهلت قانونی بررسی و رفع شدهاند.
وی افزود: آمار شکایات پایان مهلت یافته در مخابرات منطقه خوزستان به نسبت مناطق ایلام و لرستان بالا بوده و به منظور کاهش مدت زمان پاسخگویی در مهلت مقرر تصمیماتی اتخاذ و به مخابرات جهت رفع مشکلات ابلاغ شد تا رضایتمندی مردم فراهم شود.
مدیرکل تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منطقه جنوب غرب درباره اقدامات انجامشده برای کاهش شکایات، عنوان کرد: یکی از اقدامات اساسی اداره کل منطقه جنوب غرب نظارت مستمر بر عملکرد اپراتورها جهت پایداری ارتباطات است.
ملکی جهان یادآور شد: علاوه بر این، کمیته رسیدگی و پاسخگویی به شکایات در منطقه به صورت مستمر سامانه را پیگیری کرده و جهت رفع خرابی از طریق اپراتورها اقدامات لازم را انجام میدهد.
ملکی جهان افزود: تمامی مشترکین تلفن ثابت و همراه میتوانند با مراجعه به سامانه ۱۹۵ به آدرس https://۱۹۵.cra.ir نسبت به ثبت شکایات و یا ارائه پیشنهادات خود اقدام کنند تا در اسرع وقت رسیدگی شود.
عملیات بازیابی، تعویض و نصب مجدد قطعات رشته شلنگ بیرونی (OUTER HOSE STRING) پایانه صادراتی SBM توسط متخصصان تعمیرات زیر آب شرکت نفت فلات قاره ایران در منطقه عملیاتی لاوان انجام شد.
در دهمین اجلاس سراسری «نشان عالی مدیر سال»، نشان عالی مدیر سال به مهندس حسن شهرویی، مدیرعامل شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون، اعطا شد.
روابطعمومی شرکت بهرهبرداری نفت و گاز کارون در بیستودومین دوره جشنواره برترینهای روابطعمومی ایران موفق به کسب دو عنوان برتر شد.
یک مطالعه جدید از دانشگاه فلایندرز اطلاعات تازهای درباره اینکه چگونه دو نوشیدنی محبوب جهان، قهوه و چای، میتوانند بر سلامت استخوان زنان مسن تاثیر بگذارند ارائه کرده است.
Δ