نام کاربری یا نشانی ایمیل
رمز عبور
مرا به خاطر بسپار
به گزارش بهار زاگرس به نقل از ایرنا ، محمد کاظمیفرد در همایش سالانه نمایندگان استانی دفاتر خدمات الکترونیک قضایی سراسر کشور، اظهار کرد: دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به عنوان بخش خصوصی همکار قوه قضاییه توانسته است برخی از چالشها در قوه قضاییه را برطرف کند اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله زیادی داریم.
وی با بیان اینکه توجه به رضایت مردم اولویت است، گفت: مهم است که در نتیجه کار، مردم رضایتمند هستند یا خیر؛ اصل موضوع این است که دفاتر برای حل مشکلات مردم فعالیت کنند و اگر منجر به حل مشکلات مردم نشود، رسالت خود را انجام ندادهایم.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه ادامه داد: یکی از مشکلات کنونی دفاتر به خصوص در شهرهای بزرگ، شلوغی دفاتر آنهاست که برای حل این مشکلات آزمون جذب دفاتر را برگزار کردیم و امسال این مشکل شلوغی را حل خواهیم کرد. البته برای رضایت بیشتر مردم باید اقدامات دیگری نیز انجام دهیم.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه با بیان اینکه راهبرد کلان رضایت مردم است، گفت: ما باید دفاتر خدمات الکترونیک قضایی را باکیفیتتر کنیم. خدمات جدید در دفاتر موجب کارایی بیشتر و بهتر دفاتر میشود. باید در جهت رضایت بیشتر مردم گام برداریم.
وی ضمن تاکید بر حفظ کرامت مراجعان، بیان کرد: نوبتدهی امروز، ناکارآمد است. مراجعان طبق حقوق شهروندی خود، حق دارند بدانند که کارشان در کدام یک از دفاتر زودتر و راحتتر پیگیری میشود؛ بر این اساس در اصلاحیه سامانه نوبتدهی جدید برای مراجعان مشخص میشود که کدام یک از دفاتر شلوغ است.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه خاطرنشان کرد: جلسات با مدیران استانی نشاندهنده این است که مشکلات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی برای ما مهم است و در راستای رفع مشکلات آنها گام بر میداریم.
کاظمیفرد ادامه داد: امروز دیوان عدالت اداری و سازمان قضایی نیروهای مسلح به خدمات دفاتر خدمات الکترونیک قضایی اضافه شده است. تمام تلاشمان را خواهیم کرد تا خدمات دیگر نیز به دفاتر خدمات قضایی افزوده شود.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه خاطرنشان کرد: ما ۱۲۰۰ دفتر داریم به عبارت دیگر ۱۲۰۰ فکر و ایده داریم. ایدهها و طرحهای خود را بیان کنید. ما از ایدههایتان استقبال میکنیم.
خانواده بزرگ کانون دفاتر خدمات الکترونیک قضایی با شعار «دفاتر خدمات الکترونیک قضایی، از مردم برای مردم» درحدود بیش از ۱۲۰۰ دفتر با نیروهای متعهد و متخصص در سراسر کشور، در تحقق «قوه قضاییه هوشمند در تراز انقلاب اسلامی» در همکاری با مرکز آمار و فناوری اطلاعات دستگاه قضایی، همواره مشغولِ خدمترسانی به عموم مردم شریف ایران اسلامی است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
قطعی های گسترده برنامه ریزی شده اینک به یک امر عادی برای شرکت توزیع برق خوزستان تبدیل شده و خاموشی گاه تا 2 نوبت و هر نوبت یک و نیم تا 2 ساعت در طول روز برای شهروندان اعمال می شود، یک بار در صبح و بار دوم در هنگام ظهر و بعدازظهر. امری که با توجه به نقش انرژی الکتریکی در زندگی روزمره کنونی و استفاده تقریبی همه وسایل و تجهیزات روزمره زندگی از این انرژی، موجب مختل شدن زندگی شهروندان، به خطر افتادن سلامتی آنها خصوصاً بیماران، آسیب جدی به وسایل و تجهیزات خانگی خصوصاً وسایل سرمایشی و در نهایت اعتراض گسترده شهروندان شده است.
عضو هیات رئیسه و نماینده مردم شهرستان های مسجدسلیمان،هفتکل،لالی و اندیکا در مجلس، با انتقاد از تخصیص ناکارآمد تسهیلات اشتغالزایی تبصره ۱۵، از سوءاستفاده دلالان و اثرات منفی آنها بر بازارهای مالی و کسبوکارها خبر داد و خواستار تغییر رویکرد در هدایت این منابع به سمت بنگاههای متوسط و مولد شد.
مستر کارت مجازی نسخهی دیجیتالی از کارت اعتباری واقعی محسوب میشود که اطلاعاتی مانند شماره کارت، تاریخ انقضا و کد CVV دارد. این کارتها معمولاً موجودی واقعی ندارند و فقط برای کارهایی مثل ثبتنام در سایتهای خارجی، فعالسازی اپل آیدی، یا حتی ساخت حساب در سرویسهایی مثل پیپال و آمازون مورد استفاده قرار میگیرند.
استاندار خوزستان با تأکید بر ضرورت توسعه انرژیهای تجدیدپذیر،ازبرنامهریزی برای تولید گسترده برق خورشیدی در استان خبرداد و گفت:تمام دستگاهها موظف به استفاده از پنل خورشیدی هستند.
Δ